Saltar al contenido principal
Castelló

Webinar: "Subjeccions físiques en persones majors, solució o problema?"

Lugar
Online
Teléfono de contacto
964261215
Email de contacto
castello@cgtrabajosocial.es
Horario
miércoles 27 de septiembre de 2023
Webinar: "Subjeccions físiques en persones majors, solució o problema?"

Horari: 17.00 a 20.00 hores

Objectius:

  • Conéixer els motius que porten als professionals de Residències a utilitzar subjeccions físiques
  • Aprofundir sobre l’impacte que tenen les subjeccions físiques sobre les persones majors
  • Donar a conéixer un altre enfocament sobre les cures que es presten en les Residències de persones majors

Contingut:

  • Introducció
  • Definicions i dades sobre l’ús de SF
  • Causes de l’ús de subjeccions físiques
  • Canvi de Model d’atenció en Residències

Ressenya docent
Mara Tur Valenta és Diplomada en Infermeria per la Universitat de València i Especialista en Infermeria Geriàtrica. Màster en Gerontologia Social Aplicada (Universitat de Barcelona).

Compta amb una llarga trajectòria de treball en l’àmbit de Residències de persones majors, en llocs de Direcció i de Coordinació Sanitària, i ha desenvolupat i implantat Programes d’atenció a persones majors sense l’ús de subjeccions.

Ha impartit formació a nombrosos equips interdisciplinaris de Residències, amb l’objectiu d’eliminar l’ús de subjeccions, i implantar els canvis subjacents d’aquesta eliminació.

Actualment treballa com a Coordinadora Sanitària en una Residència de persones majors que està acreditada pel Programa Deslligar a l’Ancià i al Malalt d’Alzheimer (CEOMA) com a Centre lliure de subjeccions (2010).

Plataforma Online

Plataforma online

Pago con tarjeta securizado

   VerifiedByVisa MastercardSecureCode

Col·legi Oficial de Treball Social de Castelló

Alcalde Tárrega, 32 bajo

12004 CASTELLO

Redes sociales

Síguenos en

Pago seguro