Saltar al contenido principal
Castelló

INTERVENCIÓ PER A LA PREVENCIÓ DEL SUÏCIDI I LA CONDUCTA D'AUTOLESIÓ PER A TREBALL SOCIAL

Lugar: ONLINE

Organitzat per Col·legi Oficial de Treball Social de València i Col·legi Oficial de Treball Social de Castelló

Format: En línea, asincrónic

Núm. d’hores: 80h

Data: del 22 d’abril al 3 de juny

Dirigit a: Treballadors/es socials

Objectius
• Capacitar a Treballadors/es Socials amb eines per a la prevenció del suïcidi i conductes d’autolesió.
• Dotar a Treballadors/as Socials amb models per a la intervenció davant suïcidis i conductes d’autolesió.
• Dotar a Treballadors/as Socials d’eines per a ajudar a familiars i afins de persones amb conductes d’autolesió o que han acabat amb la seua vida.

Contingut

Mòdul 1. Epidemiologia del suïcidi
Mòdul 2. Factors de risc i intervenció davant suïcidi
Mòdul 3. Models de comunicació, marc legal i dificultats d’intervenció
Mòdul 4. Conductes d’autolesió
Mòdul 5. Eines de prevenció per a la prevenció del suïcidi i per a les conductes d’autolesió
Mòdul 6. Casos pràctics

Metodologia
El curs es realitzarà a través d’una plataforma de formació en línia (Moodle). Cada tema comptarà amb un contingut teòric i un qüestionari que l’alumnat haurà de completar. També disposarà d’un fòrum on es debatrà i es compartirà contingut addicional per a cada tema.
L’alumnat comptarà amb un cronograma i es recomana un tema per setmana. La duració total del curs són 6 setmanes, encara que l’alumnat comptarà amb una setmana de recuperació.
Cada tema compta amb un qüestionari pràctic que l’alumnat haurà de superar – almenys – un 80% de les preguntes i dos casos pràctics amb escenaris reals on l’alumne posarà en pràctica l’aprés durant el curs.
El docent també estarà disponible a través de correu electrònic així com missatgeria de la plataforma de formació per a aclarir qualsevol dubte de l’alumnat.

Avaluació

Per a superar el curs s’haurà de superar un 80% dels exercicis del curs.

Docent

Dimas David López Esparrell. Diplomat en Treball Social per la Universitat de Granada i Màster Universitari en Treball Social, Estat del Benestar i Metodologies d’Intervenció Social (UNED). Postgrau en Docència de la pràctica professional del Treball Social (Teesside University, el Regne Unit) i Especialista Universitari en Suport Psicosocial en Situacions d’Emergència (Universitat de València)

Preu matricula

  • Treballadors/es Socials col·legiats/des: 100€
  • Treballadors/es Socials amb igressos mensuals inferiors a 1,5 vegades l’IPREM : 90€
    (acreditar mitjançant nòmina/certificat de la prestació per desocupació i informe de vida laboral expedit per la Tresoreria de la Seguretat Social)

Mètodes de pagament (pots triar una de les dues opcions):

  • Realitzar una transferència bancària al nº de compte CAIXA POPULAR ES80 3159 0015 8727 9781 3926 i enviar el justificant de pagament a través del formulari d’inscripció.
  • Fer el pagament amb targeta bancària a través del TPV virtual que podràs trobar a la pàgina web de Col·legi (accedir), amb el teu nom complet i número de col·legiada, el concepte “nom del curs” la quantitat corresponent.
    És necessari que adjuntes el justificant de pagament per a quede formalitzada la teua matrícula.

INSCRIPCIÓ

Leer más

EL PROCEDIMENT ADMINISTRATIU COMÚ EN L'ADMINISTRACIÓ LOCAL I EL RÈGIM JURÍDIC DEL SECTOR PÚBLIC

Lugar: ONLINE

Organitzat per Col·legi Oficial de Treball Social de València i Col·legi Oficial de Treball Social de València

Format: telepresencial

Núm. d’hores: 20h

Data: 7, 9, 14, 16, 21 de maig

Dirigit a: Treballadors/es socials o altres professionals que preparen oposicions o que ja presten serveis en les administracions públiques i altres entitats del sector públic així com, aquells/es que pertanyent al sector privat i es relacionen amb les administracions públiques

Objectius
El procediment administratiu comú és un eix fonamental de naturalesa transversal en les tasques que es duen a terme en les administracions públiques amb independència del lloc que exercisca l’empleat públic. Per això, adquirir competències bàsiques en el procediment administratiu comú es convertix en un factor de desenvolupament professional necessari per als i les empleades públiques.
D’ací la necessitat d’este curs, l’objectiu del qual és un coneixement general del procediment administratiu comú en les administracions públiques, amb especial referència a l’administració local.
Així, este curs es convertix com a part imprescindible de la formació teòrica i pràctica que consistix el quefer diari dels empleats i empleades al servici de les administracions públiques i altres entitats del sector públic i privat que es relacionen amb elles, així com d’aquells que tracten d’incorporar-se a la funció pública.

Continguts

• Mòdul 1. Àmbit d’aplicació del procediment administratiu comú i del règim jurídic del sector públic
• Mòdul 2. La relació jurídic administrativa i l’activitat de l’administració pública
• Mòdul 3. El procediment administratiu comú
• Mòdul 4. La revisió dels actes en via administrativa i els recursos administratius
• Mòdul 5. La potestat normativa de les administracions públiques
• Mòdul 6. Disposicions generals i òrgans de les administracions públiques

Metodologia: Es combinarà la sessió teòrica amb test

Avaluació

Assistència al 80% de les sessions

Docent

Belén Rodriguez. Diplomada en Relacions Laborals, Graduada en Recursos Humans i Llicenciada en Dret

Preu matricula

  • TS col·legiat/da en actiu: 140€
  • TS col·legiat/da amb igressos mensuals inferiors a 1,5 vegades l’IPREM: 125€
    (acreditar mitjançant nòmina/certificat de la prestació per desocupació i informe de vida laboral expedit per la Tresoreria de la Seguretat Social)
  • Altres professionals: 148€

Mètodes de pagament (pots triar una de les dues opcions):

  • Realitzar una transferència bancària al nº de compte CAIXA POPULAR ES80 3159 0015 8727 9781 3926 i enviar el justificant de pagament a través del formulari d’inscripció.
  • Fer el pagament amb targeta bancària a través del TPV virtual que podràs trobar a la pàgina web de Col·legi (accedir), amb el teu nom complet i número de col·legiada, el concepte “nom del curs” la quantitat corresponent.

És necessari que adjuntes el justificant de pagament per a quede formalitzada la teua matrícula.

INSCRIPCIÓ

Leer más

ESTRANGERIA I TREBALL SOCIAL: INFORME D’ARRELAMENT I INFORME D’HABITATGE

Lugar: online

Col·legi Oficial de Treball Social de València i Col·legi Oficial de Treball Social de València

Format: En línia

Data: Del 14 d’octubre al 11 de novembre

Nº d’hores: 70h

Dirigit a: Treballadors/es Socials.

Objectius del curs

• Fomentar la formació teòrica i pràctica dels i les Treballadores Socials en relació amb les competències pròpies que tenen encomanades dins del Dret d’Estrangeria.
• Conèixer els procediments de Dret d’Estrangeria sobre els que han d’intervenir: arrelament social, reagrupació familiar i regularització de menors (i les seues respectives renovacions).
• Anàlisi jurídic dels tipus d’informes a emetre: informe d’arrelament i informe de disponibilitat d’habitatge
• Competència i contingut d’aquests informes
• Resoldre els dubtes més comuns sorgides en la pràctica en l’elaboració d’aquests informes, així com en l’enteniment complet dels procediments de Dret d’Estrangeria dels que porten causa.
• Respondre a les preguntes relacionades amb la matèria que sorgeixen durant la impartició del curs.

Continguts

MÒDUL 1: DRET D’ESTRANGERIA I TREBALL SOCIAL: OBJECTIUS DEL CURS.
1.1. Introducció al Dret d’Estrangeria
1.2. Nocions bàsiques: TIE i NIE
1.3. Objectius del curs

MÒDUL 2: ARRELAMENT SOCIAL
2.1. Concepte i definició
2.2. Marc jurídic
2.3. Requisits
2.4. Procediment
2.5. Casos especials: arrelament social sense contracte o per compte propi

MÒDUL 3: INFORME D’ARRELAMENT
3.1. Definició
3.2. Marc jurídic
3.3. Competències
3.4. Naturalesa i procediment
3.5. Forma jurídica
3.6. Contingut de l’informe d’arrelament
3.7. Resolució i finalització: emissió
3.8. Valor de l’informe d’arrelament
3.9. Cas especial: arrelament social sense contracte o per compte propi

MÒDUL 4: REAGRUPACIÓ FAMILIAR I REGULARITZACIÓ DE MENORS.
4.1. Concepte i definició
4.2. Marc jurídic
4.3. Requisits
4.4. Procediment
4.5. Particularitats dins de la reagrupació familiar
4.6. Particularitats dins de la regularització de menors

MÒDUL 5: INFORME DE DISPONIBILITAT D’HABITATGE
5.1. Definició
5.2. Marc jurídic
5.3. Competència
5.4. Naturalesa i procediment
5.5. Forma jurídica
5.6. Contingut de l’informe de disponibilitat de vivenda
5.7. Resolució i finalització: emissió
5.9. Valor de l’informe de dsponibilitat de vivienda
5.10. Renovació de residencia amb menors

MÒDUL 6: REAGRUPACIÓ FAMILIAR PER RÈGIM COMUNITARI
6.1. Introducció
6.2. Diferències entre reagrupacions familiars
6.3. Conclusions

Equip docent

Alejandro Peña Pérez, Llicenciat en Dret. Expert Jurídic sobre Migracions Internacionals i Dret d’Estrangeria.

Preus matrícula

  • TS col·legiat/da en actiu: 130€
  • TS col·legiat/da amb igressos mensuals inferiors a 1,5 vegades l’IPREM : 117€
    (acreditar mitjançant nòmina/certificat de la prestació per desocupació i informe de vida laboral expedit per la Tresoreria de la Seguretat Social)

Mètodes de pagament (pots triar una de les dues opcions):

  • Realitzar una transferència bancària al nº de compte CAIXA POPULAR ES80 3159 0015 8727 9781 3926 i enviar el justificant de pagament a través del formulari d’inscripció.
  • Fer el pagament amb targeta bancària a través del TPV virtual que podràs trobar a la pàgina web de Col·legi (accedir), amb el teu nom complet i número de col·legiada, el concepte “nom del curs” la quantitat corresponent.

És necessari que adjuntes el justificant de pagament per a quede formalitzada la teua matrícula.

INSCRIPCIÓ

Leer más

Com cuidar sense subjeccions en una residència de persones majors

Lugar: Plataforma cisco webex

CURS ORGANITZAT PELS COL·LEGIS OFICIALS DE TREBALL SOCIAL DE CASTELLÓ I VALÈNCIA I FINANÇAT PER LA VICEPRESIDÈNCIA SEGONA I CONSELLERIA DE SERVEIS SOCIALS, IGUALTAT I HABITATGE. DIRECCIÓ GENERAL DEL SISTEMA SOCIOSANITARI I DE L’INSTITUT VALENCIÀ DE FORMACIÓ, INVESTIGACIÓ I QUALITAT DELS SERVEIS SOCIALS

El formulari d’inscripció s’obrirà el 17 d’abril a les 17:00h. El podràs trobar al final de la pàgina.

MODALITAT: Streaming

Nº D´HORES: 15 h

DURACIÓ : 24 d’abril, 8, 15, 22, 29 de maig ( 17:00-20:00h)

NÚMERO DE PLACES: Màxim 45 places.

DESCRIPCIÓ I OBJECTIUS DEL CURS:

Les subjeccions físiques constituïxen un tema controvertit en l’assistència a persones majors per les seues repercussions morals, socials i jurídiques, i malgrat això, no existix una legislació específica que les regule a nivell estatal.
Este curs oferix el coneixement necessari sobre els diferents tipus de subjeccions, les seues normes legislatives i els documents de referència amb la finalitat d’aconseguir un espai lliure de subjeccions i millor qualitat de vida per als seus usuaris.

CONTINGUTS:

● Mòdul I : Organització del Centre i de les persones
● Mòdul II : Les cures bàsiques
● Mòdul III : Gestió de les caigudes
● Mòdul IV : Aspectes psicosocials relacionats amb les subjeccions
● Mòdul V : Pla estratègic per a l’eliminació de subjeccions

METODOLOGIA: La metodologia del curs es basarà en l’aprenentatge de continguts a través d’una presentació dels temes i de la pròpia experiència. Integrant eines i habilitats pràctiques que poden ser incorporades com a recurs professional propi.

DIRIGIT A: Professionals del sistema públic valencià de serveis socials

EQUIP DOCENT :
Mara Tur Valiente és Diplomada en Infermeria per la Universitat de València i Especialista en Infermeria Geriàtrica. Màster en Gerontologia Social Aplicada (Universitat de Barcelona).

Compta amb una llarga trajectòria de treball en l’àmbit de Residències de persones majors, en llocs de Direcció i de Coordinació Sanitària, i ha desenvolupat i implantat Programes d’atenció a persones majors sense l’ús de subjeccions.

Ha impartit formació a nombrosos equips interdisciplinaris de Residències, amb l’objectiu d’eliminar l’ús de subjeccions, i implantar els canvis subjacents d’aquesta eliminació.

Actualment treballa com a Coordinadora Sanitària en una Residència de persones majors que està acreditada pel Programa Deslligar a l’Ancià i al Malalt d’Alzheimer (CEOMA) com a Centre lliure de subjeccions (2010).

INSCRIPCIONS

Leer más

LA PROVA PERICIAL SOCIAL EN CASOS D'ACCIDENTS DE TRÀNSIT, LABORALS I NEGLIGÈNCIES MÈDIQUES

Lugar: Online

Col·legi Oficial de Treball Social de Castelló i Col·legi Oficial de Treball Social de València

Format: En línia

Data: Del 16 de setembre al 10 de desembre. Sessions virtuals 2, 3, 9 i 10 de desembre (Dia 2, 3 i 9 de desembre de 17 a 21 hores. Dia 10 de desembre de 17 a 20 hores )

Nº d’hores: 250h (235 hores en línia asincròniques plataforma Moodle i 15 hores sincrònica)

Dirigit a: Treballadors/es Socials.

Objectius del curs

• Oferir una formació especialitzada per a la realització d’informes pericials socials en casos d’accidents de trànsit, laborals i negligències mèdiques.
• Contextualitzar el mal social com a concepte indemnitzatori en el nou barem.
• Valorar la pèrdua de qualitat de vida com a objecte pericial per part del Treball Social Forense.
• Presentar els diferents objectes pericials susceptibles de ser valorats des del Treball Social Forense.
• Dotar a l’alumnat de la metodologia d’avaluació social, presentant el protocol d’avaluació forense, així com les pautes i procediments teoricopràctics per a la realització dels informes pericials socials en els casos d’accidents de trànsit, laborals i negligències mèdiques.
• Entrenar a l’alumnat perquè desenvolupen com a perits les habilitats necessàries per a una bona exposició i una millor defensa del seu dictamen pericial en la vista oral.

Continguts

MÒDUL I: ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA

  • Tema 1. Administració de Justícia. Ordes Jurisdiccionals. Jutjats i Tribunals. Competències.

MÒDUL II: TREBALL SOCIAL I ÈTICA

  • Tema 1. L’ètica en Treball Social.
  • Tema 2. L’ètica en la pràctica pericial. L’ètica forense.

MÒDUL III : MARC NORMATIU LEGISLATIU

  • Tema 1. Reial decret legislatiu 8/2004, de 29 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei sobre responsabilitat civil i segur en la circulació de vehicles de motor.
  • Tema 2. Llei 35/2015, de 22 de setembre, de reforma del sistema per a la valoració dels danys i perjuí causats a les persones en accidents de circulació.
  • Tema 3. Reial decret 1148/2015, de 18 de desembre, pel qual es regula la realització de perícies a sol·licitud de particulars pels Instituts de Medicina Legal i Ciències Forenses, en les reclamacions extrajudicials per fets relatius a la circulació de vehicles de motor.
  • Tema 4. Reial decret legislatiu 8/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General de la Seguretat Social.
  • Tema 5. Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social.
  • Tema 6. Llei 4/2015, de 27 d’abril, de l’Estatut de la víctima.
  • Tema 7. Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.

MÒDUL IV: CONCEPTES SOCIOJURÍDICOS
Introducció.

  • Tema 1. Conceptes jurídics.
  • Tema 2. Conceptes referits a accidents de trànsit, laborals i negligències mèdiques.

MÒDUL V: ELS ACCIDENTS DE CIRCULACIÓ COM A PROBLEMA DE SALUT PÚBLICA

  • Tema 1. Les víctimes dels accidents de circulació.
  • Tema 2. La seguretat viària des de la perspectiva de gènere.
  • Tema 3. Els costos socials i econòmics de les lesions causades pels accidents de circulació.

MÒDUL VI: ELS ACCIDENTS LABORALS I LES NEGLIGÈNCIES MÈDIQUES

  • Tema 1. Els accidents laborals
  • Tema 2. Les víctimes dels accidents laborals
  • Tema 3. Els costos socials i econòmics de les lesions causades pels accidents laborals
  • Tema 4. Les negligències mèdiques

MÒDUL VII: DEPENDÈNCIA I DISCAPACITAT

  • Tema 1. Conceptes
  • Tema 2. Llei 39/2006, de 14 de desembre, de Promoció de l’Autonomia Personal i Atenció a les persones en situació de dependència.
  • Tema 3. Reial decret 174/2011, d’11 de febrer, pel qual s’aprova el Barem de Valoració de la situació de Dependència.
  • Tema 4. Reial decret 888/2022, de 18 d’octubre, pel qual s’establix el procediment per al reconeixement, declaració i qualificació del
    grau de discapacitat.

MÒDUL VIII: DEL DICTAMEN DE PERIT

  • Tema 1. Marc legislatiu.
    1.1. Llei 1/2000, de 7 de gener, d’Enjudiciament Civil.
    1.2. Llei 1/199, de 10 de gener, d’Assistència Jurídica Gratuïta.
    Tema 2. La prova pericial en les diferents jurisdiccions: 2.1. La prova pericial en la jurisdicció penal.
    2.2. La prova pericial en la jurisdicció social.
    Tema 3. Del dictamen de perits:
    3.1. Valoració de la prova pericial. 3.1.1. Concurrència de perits.
    3.2. Condicions dels perits.
    3.3. Designació de perits.
    3.4. Honoraris dels perits.
    3.5. Responsabilitats i drets dels perits.
    3.6. Emissió del dictamen.
    3.7. Imparcialitat dels perits: Recusació, Tatxa i Abstenció.
    3.8. La presència del perit en la vista oral. La Ratificació.
    3.8.1. La pràctica de la prova en l’acte del juí.
    3.8.2. L’oratòria. Habilitats de l’o la perit.

MÒDUL IX: EL DICTAMEN PERICIAL SOCIAL. METODOLOGIA. CONTINGUT

  • Tema 1. Protocol d’avaluació. Fases del procés pericial.
  • Tema 2. Tècniques i instruments. Aplicació pràctica en els casos d’accidents de trànsit, laborals i negligències mèdiques.
  • Tema 3. Estructura i contingut del dictamen pericial social.

MÒDUL X: PERITACIONS SOCIALS EN CASOS D’ACCIDENTS DE TRÀNSIT, LABORALS I NEGLIGÈNCIES MÈDIQUES

  • Tema 1. La pèrdua de qualitat de vida com a objecte pericial per part del Treball Social Forense.
  • Tema 2. El dictamen pericial social en casos d’accidents de trànsit, laborals i negligència mèdiques:
    2.1. Introducció.
    2.2. El barem de trànsit i la seua aplicació analògica als accidents laborals i negligències mèdiques.
    Tema 3. Objectes pericials a valorar per part del Treball Social Forense:
    3.1. El perjuí personal bàsic, el perjuí personal particular i el perjuí patrimonial.
    3.2. Objectes pericials:
    3.2.1. Indemnitzacions per causa de mort.
    3.2.2. Indemnitzacions per seqüeles.
    3.2.3. Indemnitzacions per lesions temporals.

MÒDUL XI: TREBALL SOCIAL FORENSE. PRÀCTICA PERICIAL I EXERCICI LLIURE

  • Tema 1. Treball Social Forense: Pràctica pericial i exercici lliure
  • Tema 2. Aspectes tècnics fiscals.
    2.1. Aspectes tècnics fiscals
    2.2. El contracte de prestació de servicis: La fulla per encàrrec professional
    2.3. Els honoraris professionals 2.3.1. El pressupost: l’estudi de necessitats 2.3.2. La minuta professional

MÒDUL XII: CASOS PRÀCTICS

Equip docent

Josefa Moreno Román. Diplomada en Treball Social i Experta en Criminologia per la Universitat de Granada.
Directora del Gabinet JMR. TREBALL SOCIAL
Perit social especialitzada en Dret de Família, Mesures de suport a persones amb discapacitat, violència de gènere, i accidents de trànsit, laborals i negligències mèdiques.
Membre del Grup de Persones Expertes del Col·legi Oficial de Treball Social d’Alacant com a professional experta en l’àmbit del PERITATGE SOCIAL I TREBALL SOCIAL JUDICIAL.
Autora del llibre “El dictamen pericial social. Una proposta metodològica”, editat pel Col·legi Oficial de Treball Social de Màlaga.
Coautora del llibre “Mesures de suport a les persones amb discapacitat. Aportació del Treball Social”, editat pel Col·legi Oficial de Treball Social de Màlaga.
Té una àmplia trajectòria professional com a perit social i com a docent, impartint cursos, des de fa 20 anys, per tota la geografia espanyola per mitjà dels Col·legis de Treball Social, Ajuntaments, Diputacions i altres ens públics i privats. És la responsable directa de la formació especialitzada oferida pel gabinet JMR Treball Social.

Preus matrícula

  • TS col·legiat/da en actiu: 250€
  • TS col·legiat/da amb igressos mensuals inferiors a 1,5 vegades l’IPREM : 210€
    (acreditar mitjançant nòmina/certificat de la prestació per desocupació i informe de vida laboral expedit per la Tresoreria de la Seguretat Social)

Mètodes de pagament (pots triar una de les dues opcions):

  • Realitzar una transferència bancària al nº de compte CAIXA POPULAR ES80 3159 0015 8727 9781 3926 i enviar el justificant de pagament a través del formulari d’inscripció.
  • Fer el pagament amb targeta bancària a través del TPV virtual que podràs trobar a la pàgina web de Col·legi (accedir), amb el teu nom complet i número de col·legiada, el concepte “nom del curs” la quantitat corresponent.

És necessari que adjuntes el justificant de pagament per a quede formalitzada la teua matrícula.

INSCRIPCIÓ

Leer más

MENORS I CONSUMS DE SUBSTÀNCIES, ES POT FER ALGUNA COSA? Proposta d'intervenció educativa per a la prevenció basada en l'evidència

Lugar: CISCO WEBEX

CURS ORGANITZAT PEL COL·LEGI OFICIAL DE TREBALL SOCIAL DE CASTELLÓ I FINANÇAT PER LA VICEPRESIDÈNCIA SEGONA I CONSELLERIA DE SERVEIS SOCIALS, IGUALTAT I HABITATGE. DIRECCIÓ GENERAL DE FAMÍLIA, INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA I REPTE DEMOGRÀFIC.

El formulari d’inscripció s’obrirà el 18 d’abril a les 17:00h. El podràs trobar al final de la pàgina.

MODALITAT: Streaming
Nº D´HORES: 20 h
DURACIÓ : 24 i 29 d’abril ; 6,8,13 de maig ( de16:00-20:00 h)
NÚMERO DE PLACES: Màxim 40 places.

DESCRIPCIÓ I OBJECTIUS DEL CURS:
Proposta d’intervenció educativa dirigida a professionals de l’àmbit social per a la prevenció de l’ús de substàncies per adolescents i joves.
Objectiu: Oferir contingut formatiu per a la prevenció de qualitat i amb evidència científica del consum de substàncies en adolescents i joves

CONTINGUTS:
1. PRESENTACIÓ
2. ENFOCAMENTS ACTUALS DE LA PREVENCIÓ
3. EPIDEMIOLOGIA DE L’ÚS DE SUBSTÀNCIES EN ADOLESCENTS I JOVES I PER QUÈ ÉS IMPORTANT LA PREVENCIÓ
4. LES FORMES DE CONSUM ACTUAL EN ADOLESCENTS I JOVES
5. CONDUCTES DE RISC EN ADOLESCENTS I JOVES
6. LA INTERVENCIÓ PREVENTIVA
7. L’EDUCACIÓ FORMAL I INFORMAL COM A ÀMBITS DE PREVENCIÓ
8. LA PREVENCIÓ DES DE L’ÀMBIT FAMILIAR
9. LA PREVENCIÓ DES DE L’ÀMBIT COMUNITARI
10. LA PREVENCIÓ AMBIENTAL

METODOLOGIA: Exposicions en línia per part del docent, preguntes, treballs individuals supervisats, exercicis pràctics.
METODOLOGIA PARTICIPATIVA

DIRIGIT A: Professionals del sistema públic valencià de serveis socials.

EQUIP DOCENT :
SONIA VÁZQUEZ: TREBALLADORA SOCIAL I SOCIÒLOGA ESPECIALITZADA EN LA PREVENCIÓ D’ADDICCIONS.

INSCRIPCIÓ

Leer más

Plataforma Online

Plataforma online

Col·legi Oficial de Treball Social de Castelló

Alcalde Tárrega, 32 bajo

12004 CASTELLO

Redes sociales

Síguenos en

Pago seguro